مصاحبه آرشیو خبر ها
آلگری : بحران در نتیجه ، نه در عملکرد !‌

آلگری : بحران در نتیجه ، نه در عملکرد !‌

ماسیمیلیانو آلگری در نشست مطبوعاتی در کمپ تمرینی یوونتوس ( وینوو) درباره بازی با ناپولی با خبرنگاران صحبت کرد :

"مصدومیت ها ؟ لیختشتاینر در حال انجام آزمایشات پزشکی است ، کاسرس برای بازی چهارشنبه در دسترس خواهد بود ، خدیرا از یکشنبه به تمرینات تیم باز خواهد گشت ، موراتا برای بازی فردا آماده خواهد بود و آساموا هم با تیم پریماورا یک بازی تمرینی انجام داده است.

 

"فردا پادوین می تواند به عنوان دفاع راست بازی کند. او بازی های خوبی در این فصل از خود به نمایش گذاشت اما نقدهایی به خاطر بازی با رم و اودینزه متوجه او بود.مسئولیت پیروز نشدن ما در آن بازی ها به گردن پادویین نبود و او بازی های خوبی انجام داد، هم چنان که فصل قبل هم در پست راست و چپ از او بازی های خوبی دیده بودیم.

 

"زاتزا و دیبالا در بازی فروزینونه نمایش قابل قبولی داشتند.

 

"بعد از وقفه به خاطر بازی های ملی و با بازگشت بازیکنانمان ، ما انتخاب های بیشتر و تجربه های جدیدی در زمین خواهیم داشت.

 

"ناپولی تیم خوبی است، آنها یکی از قویترین خط حمله ها را در اختیار دارند و ساری وظیفه اش را به خوبی انجام داده است.

 

"ما امتیازات زیادی را از دست داده ایم و مستحق آن نبوده ایم ، اما به هر حال باید تلاش کنیم تا وضعیت را بهبود ببخشیم. باید بهتر دفاع کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم اما مقایسه با سال پیش کافی است. اوضاع کاملا تغییر کرده است.

 

"بحران ؟ از لحاظ نتیجه بله ، اما از دیدگاه عملکرد خیر ! ما فرصت رسیدن به صدر جدول را داریم. مطمئنا مشکلی وجود دارد و یک چیزی باعث خراب شدن کار ما می شود. ما باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و در زدن ضربات آخر دقت کنیم.

 

"بازی برابر سویا مطمئنا نقش مهمی در تعیین وضعیت صعود ما خواهد داشت. بازی ما در برابر ناپولی بازی تعیین کننده ای نیست ولی توجه به این نکته مهم است که ما هفته مهمی را پیش رو داریم. باید متمرکز ، مشتاق و بی باک باشیم.

 

"هیچ وجهه ای از تیم مرا نا امید نکرده است. لیاقت 4 یا 5 امتیاز بیشتر را داشته ایم.

 

"سال قبل همه در مورد آمدن من بدبین بودند ، اما فقط نتیجه و اتفاقات داخل زمین مهم هستند. در زمان های سخت ، عملکرد مهمتر از گفته هاست. باید سرمان را پایین بیندازیم و کار خودمان را انجام بدهیم تا نتایج خوب ما را از این وضعیت نجات دهند.

 

"مورد انتقاد قرار گرفتن بخش مهمی از کار من است. من درباره اینکه از این تیم چه کارهایی بر می آید مطمئنم و آرامش خودم را حفظ می کنم. تا موقع کریسمس به شما خواهم گفت که جایگاه پایان فصلمان کجا خواهد بود. تا آن موقع مطمئنا جای ما در جدول با الان فاصله خواهد داشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
زینب عابدی راد
زینب عابدی راد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: